Skoro všechny články již jsou ze starého blogu doktorka-se-srdcem.blog.cz přestěhovány (a na těch pár zbylých "čekatelů" je v příslušné rubrice vždy uveden odkaz). 😊

čtvrtek 1. září 2016

Zelená zde nemá místo aneb O mně 1

K tomuto článku mi dal impuls jeden člověk z Brna-Židenic s přezdívkou týkající se počasí. Obviňoval mě závistivě z něčeho, co pouze předpokládal, a jako správný anonym přidal i další zcela nepravdivou informaci.

Říká se "zezelenat závistí". Taky mám jednu takovou muchomůrku zelenou v rodině (na obrázku je její sestra, muchomůrka červená 😉). Takoví lidé neznají svou hodnotu, připadají si sami před sebou tak trochu "malí" a pokoušejí si proto načechrat své ego při každé příležitosti. Každý takové osoby už jistě potkal.

To mě vede k jednomu z hlavních témat tohoto článku: velmi mnoho lidí si neuvědomuje, že ani tak nezáleží na tom, CO řeknete nebo napíšete, ale hlavně S JAKOU ENERGIÍ do tohoto tvůrčího procesu jdete. I v ezoterice, kterou jsem po svých letitých zkušenostech dost přesycená, se učí, že vlastní zprávou není poselství, ale energie v něm ukrytá. Protože právě tato energie pak ze slov vyvěrá z každičkého póru. Přiznám se, že nemám ráda, pokud mě člověk z nejbližšího okolí kárá za nějaké slovíčko, které je "hrubé a negativní" - a sám je naprosto slepý ke svým negativním vibracím, které z něho při této "domluvě" jenom čiší. Někdy totiž skrývá i zdánlivě slušný komentář nebo jediná věta více jedovatých trnů, než lecjaká vulgární nadávka. Z toho samozřejmě vyplývá i to, že mnozí "slušní" lidé jsou vlastně pokrytci a že sprostý dlaždič odvedle je jako člověk možná lepší, než vážený pan profesor.

Proces mluvení nebo psaní začíná už u myšlenek, které jsou spojeny s emocemi. Většina lidí si myslí, že myšlenky se nepočítají. Že prostě co je skryté, nevysloví se nebo nenapíše, jako kdyby nebylo. Věříte doopravdy, že je to takhle přímočaré a jednoduché?

Jsem člověk, který má velmi vyvinutou schopnost empatie (schopnost vcítit se) a někdy je to pro mě hodně úmorné, pokud jde o vnímání negativních emocí a myšlenek, zvlášť těch v rodině. Svá tušení mám samozřejmě mnohdy možnost si ověřit a moc často se nemýlím. Podle intenzity svého vnitřního vjemu mohu odvodit, na kolik mohu svému pocitu věřit. Přiznávám, že někdy je to bolestivé a zvlášť v dětství to bylo utrpení (tehdy jsem ale moc nechápala, co se vlastně děje). Když na mě někdo intenzivně myslí, cítím dokonce v poslední době často i jeho pach (každý nějaký máme: nezaměňovat prosím se zápachem 😉). A pokud se na mě někdo upřeně dívá, třeba i odněkud z výšky z okna, kam se normálně nedívám, necítím sice přímo jeho pohled, ale automaticky se do těch míst, kde jsou oči pozorovatele, podívám. Tak ho svým nenadálým pohledem přímo do jeho očí odzbrojím - a mám klid.

Ač se to z mého výkladu zatím nezdá, výhody to moje vnímání přece jenom má. Pokud je totiž můj protějšek pozitivní, zažívám dvojnásobnou, vlastně takovou "rozšířenou" radost. Každé srdečné objetí, každé pohlazení a každou láskyplnou myšlenku procítím až do morku svých kostí a snesla bych pro takové lidi modré z nebe. Navíc, při energetické diagnostice je to vlastnost k nezaplacení a nenahraditelná. Například při TCM diagnóze z pulzu nebo někdy dokonce již jen při kontaktu s určitým akupunkturním bodem, často "vidím" zásadní milníky v pacientově životě, ale i chyby v životním stylu (to byste nevěřili, kolik lidí na základě těch hloupých, často omílaných doporučení, pije příliš mnoho vody a já pak poruchu objevím na dráze ledvin). Uvedla jsem slovo "vidím", což však v mém pojetí znamená směsici složenou z pocitů, vnitřních obrazů a konkrétních myšlenek.

Moje intuice, to je takové moje druhé já. Na medicíně jsem sice své schopnosti skrývala a cítila se mezi nabubřelými budoucími doktory dost nepatřičně. Lékařská fakulta bylo navíc místo, kde jsem byla strašně moc nešťastná - lidé bez srdce s chladným rozumem zde totiž převažují a já ten chlad měla možnost vnímat na každém kroku. Svou intuici bych ale nikdy nevyměnila, protože ke mně prostě patří a je mojí neoddělitelnou součástí. Někdo z ní má sice strach (což určitě není zapotřebí) a jiným se takzvaně nehodí do krámu. Strach ani odpor není na místě. Naštěstí je určitě většina lidí, kteří mě berou v pořádku takovou, jaká jsem. I moje přezdívka "Doktorka se srdcem", to vlastně není můj výmysl, pochází totiž od mých pacientů a tato slova mě vystihují asi nejlépe.

Jestliže jste slušní, nemám důvod své blanické rytíře budit. Pokud byste však na mě chtěli vytáhnout svou "zelenou kartu", pak vás musím rázně vyzvat, abyste tento web opustili, protože TADY není pro zelené panáčky či panenky místo a nikdo na vás není zvědavý.

23 komentářů:

  1. Vidíš, tenhle jsem ještě nečetla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to taky čtu až teď.
    No ale anonymní pisálci jsou vlastně fajn, protože bez nich by tenhle článek nebyl. :-D
    Vlastně i Monte Christo začíná jedním nepodepsaným dopisem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, holky, celou dobu to bylo (a stále je) v levém panelu. :D
      No holt si musím přiznat tu skutečnost, že na mě nikdo není zvědavej. :D

      Vymazat
  3. Vždyť zase nemáme takové zpoždění. Teprve 5 měsíců :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víc, protože ten článek na Blog.cz vyšel v prosinci 2015. ;-) :D
      Vždyť tady jsem krátce. :-)

      Vymazat
  4. No dobře, tak o nějaký ten měsíček více. To ale vlastně jen dokazuje, že jsme plné zájmu a že se jedná o nadčasovou věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, ukecala jsi mě! ;-) :D
      Já se těším na Tvoje nové fotky. Hele, ale kvůli mně bys mohla aspoň občas zjistit, jak se která kyti jmenuje, co? ;-) :-)

      Vymazat
  5. Njn, pokusím se. Tak na té první fotce to je "Soldanella di mare" (opletník dřípatkovitý - asi). :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chválím, moc chválím - mě zrovna napadlo, že je to trochu jak povíjnice nachová nebo opletník. Díky, jdu si to vygooglit. :-)

      Vymazat
  6. Když se na někoho, kdo tě pozoruje z horního okna, nenadále podíváš, aby se nelekl a nepadl z něj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A i kdyby - dobře mu tak, Zíravcovi! :-)

      Vymazat
    2. Na Doktorky se nezírá, k těm se jen obdivně vzhlíží! ;-) :D

      Vymazat
  7. Dovolila bych si zfialovět obdivem. Polopaticky, naléhavě a přitom krásně a vtipně napsané.
    Takže každý ,,zelenáč" musí okamžitě pochopit, že tady není jeho místo:-)
    P.S. Možná od včerejška zaznamenáváš můj pach:-))
    Pěkný den
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Henrietko,
      jestli jsi fialová, jako krokus, tak to beru! ;-) :-D
      Nevím, nevím, dumám, že by spálený pach? A ne! To byla jenom moje večeře! :D :-D

      Přeji hezký večer, už se těším zas na tvůj další pěkný komentář. :-)

      Vymazat
  8. Proč zelená není populární, když je tak příznivá pro oči? Nejsem tedy ráda zelená - myslím ve tváři, ale nic proti ní nemám. V oblečení moc zelené tedy nemám, ale není to pro to, že bych ji neměla ráda, nýbrž proto,že mi moc k pleti nešla jen snad určité odstíny zelené, spíš tmavší doplněné jinými barvami, ladícími. Tak vidíš, ty o voze, já o koze. To bude tím, že také nemám ráda negativní, sprosté lidi. Pochopila jsem co jsi tím chtěla říci, ale prostě se raději nebudu vyjadřovat. Znám lékaře, kteří mají sice rádi zvířata, ale lidi moc ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko,
      tak doufám, že takoví vrači (jak říká naše Kitty), nejsou TVOJI lékaři. Díky za komentář. :-)

      Vymazat
  9. Což takhle se u Tebe objednat , lze a jak ? Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marie,
      objednat se u mě není možné, radím pouze mailem. Některé pacienty musím odmítat, protože jejich případy vyžadují přítomnost terapeuta, všechno se na dálku opravdu vyřídit nedá. Pokud o tom uvažujete, přečtěte si, prosím, nejdříve moje "Desatero" a napište mi event. mail, ale pouze v tom případě, pokud splňujete VŠECHNY podmínky. 😊

      https://doktorka-se-srdcem.blogspot.com/2016/08/kdyz-leceni-boli-aneb-o-mne.html

      Vymazat
  10. Krásně napsáno ♥. Jak já Vám rozumím...
    Přeji ve Vašem okolí hodně krásných hříbků, hřibů kovářů či bedel a muchomůrky ať se Vám obloukem vyhýbají.
    Krásné dny
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko,

      tímto se Vám omlouvám za tykání! 😯
      To jste krásně napsala o těch houbičkách. 😊 Díky. ♥

      Vymazat
    2. Jsem každopádně pro tykání. Je mi to každopádně příjemnější :o) Někdo mi ale na blogu vyká a já se to snažím respektovat i opačně... a tak se mi někdy přihodí, že to jednoduše spletu :o)))
      Ať se ti jednoduše daří! ♥
      K.

      Vymazat
    3. Tak to jsem Katko ráda - jsem pro.
      Díky a brzy krásné sny.😊

      Vymazat

Uveďte prosím nějakou přezdívku (pole NÁZEV/ADRESA URL - stačí vyplnit jen přezdívku). Jinak mi vaše komentářové kapky splynou v jedno nekonečné moře. 😉

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE. 😊