Skoro všechny články již jsou ze starého blogu doktorka-se-srdcem.blog.cz přestěhovány (a na těch pár zbylých "čekatelů" je v příslušné rubrice vždy uveden odkaz). 😊

neděle 2. července 2017

Na návštěvě

Dneska jsem byla na návštěvě. V domku, kde bydlí vodník Česílko a taky u květinových víl. Protože nejsem lakomec lakomá, na můj poklad si klidně sáhnout můžete (z které pohádky to jen je?!) - tedy, sáhnout si můžete jen na monitor, pokud se nebojíte důkazu v podobě otisků prstů, který může být použit proti vám.


Lilie
V lilii je narváno, broučci tam stojí dokonce frontu. Možná se zrovna rozdává brouččí mls zdarma?




Lilie
A tahle lilie mě okouzlila. Taková čertovská barva - a nad tím krásným jezírkem...


Já jsem s dnešním úlovkem spokojena. Doufám, že vy taky. Pohádkový start do nového týdne vám přeje vaše Do(kto)rka.

PS: Víte, že jsem dneska měla první borůvky? Není trochu brzy??

21 komentářů:

  1. Ten kosatec mě dostal - i když všechny kytky jsou nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      já tedy váhám - mezi kosatcem a tou poslední lilií. Obě fotky mi přišly fakt kouzelný. Škoda, že letos tak brzy vše odkvétá, jak nebylo skoro jaro, ale hned léto...

      Vymazat
  2. Pokrokoví broučci si objednávají brouččí mls přes e-shop, aby nemuseli stát frontu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne, pokrokoví (nenažraní) broučci si vystojí frontu, když je něco ZADARMO! 😀

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Milý TlusŤjochu,
      teď teda nevím: znám akorát digitus.
      Digitalis jsem zkoušela tolikrát fotit - a teď se konečně jeden vyvedl. 😊

      Vymazat
  4. Ty jsi našla hromadu tak krásných květů, že docela závidím. Fajn je, že ještě ledacos vzdoruje a kvete. Kde je žlutý květ, tam stojí fronty všeho broučího. Vidím to na mých dýňovinách - obří květy plné černých broučků. Ráno diviznové květy - žlutá barva láká. Mě lákají pořád tvoje barevné objevy, díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kitty,
      když takhle něco vyjde, tak z toho mám požitek i já, to mi věř. 😊
      A mám zas něco zajímavého, víc možná už zítra.
      A už jsem konečně nafotila i diviznu! Malokvětou. 😊

      Vymazat
    2. A jaký máš doma vlastně ty? Malo- nebo velkokvětý?

      Vymazat
  5. Příroda nás zásobuje, abychom si pocitové receptory řádně zfetovali a připravili se na sterilní a nebarevnou zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se musíš, SimiBel, přestěhovat do té správné oblasti! Až bude inverze, budeš mít hnedle bílý sníh obohacený o černou barvu! 😉

      Vymazat
  6. Kráááááása. :) Jsem rád že fotíta. :) Nejvíce se mi líbí ta vaše poslední fotografie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak. A teď budou ty ostatní obrázky žárlit!
      Díky za pochvalu. 😊

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. To víš, že jsi! Jsi prostě jednička - a hraješ občas všmi barvami. 😉

      Vymazat
  8. Jé, krásné... tamto růžové, jak netušíš, jsem nejdřív pokládala za oleandr, ale ten o není, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těsně vedle! 😉
      Teď mě napadlo, že bych to přeci jen mohla zkusit s Googlem a heslem okrasný keř bílé květy (kvete i bíle, znám ten keř už leta) - a projít obrázky. No a vyšlo to! Je to trojpuk drsný. Díky strejdo! 😊

      Vymazat
  9. Krásné fotečky i květy - nádherné barvy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ty to bereš od podlahy, co? Najednou. 😊

      Vymazat
  10. Krásné fotky, už dávno ses zařadila mezi nejlepší fotografky v blogové aféře.
    Teď se jen děsím, kolik MB mně to ukrojilo z velmi omezeného chalupářského internetu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Miloši,
      moc mě těší, že si myslíš, že patřím mezi nejlepší, sama se tam (zatím?) neřadím. 😊 Neboj, sama nesnáším nezmenšené fotky, takže to nedělám. Bližší rozbor v mailu.

      Vymazat

Uveďte prosím nějakou přezdívku (pole NÁZEV/ADRESA URL - stačí vyplnit jen přezdívku). Jinak mi vaše komentářové kapky splynou v jedno nekonečné moře. 😉

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE. 😊