Mnoho starších článků najdete na mém původním blogu doktorka-se-srdcem.blog.cz, postupně je sem ale přesouvám. Všem se vám omlouvám za případně vzniklé potíže.

středa 10. května 2017

Hořké kapky aneb O mně 3

Jo, doktorka?! To určitě! Jen chce bejt zajímavá. A furt tu hlásá ty svoje nesmysly o energiích. Energie je snad v zásuvce, ne?! Nemá tu ani uvedený celý jméno. Proč vlastně má tak trapnou přezdívku? To se pro SKUTEČNOU doktorku teda ale fakt nehodí! To bude určitě taky jedna z TĚCH… A proč ona těm lidem vlastně vůbec chce pomoct? V tom URČITĚ bude nějaký háček! Protože KDO by tohle dělal?! Si na ní posvítíme, na Do(kto)rku!… A tak bych mohla myšlenky některých z vás rozvíjet dál. Ale neudělám to. Mohla bych se v tom moři negativity utopit.

https://2.bp.blogspot.com/-CUbg5ks-E3A/WRMteYbwl4I/AAAAAAAAA2k/aYmXkj_e1kwcxvp4OTamnIp01cbUatJYQCLcB/s1600/12.08.57_%25C3%25BA_vp_r.jpg




Cožpak vás nenapadne prosté vysvětlení, že pod svým jménem bych tu nemohla některé věci vůbec publikovat? Kdo by ve svém oboru chtěl problémy?! Nechci se stát vyvrhelem, jako např. pan doktor Jan Hnízdil.
.
Ti co si myslí, že jsem nedostudovala a žádný titul nemám, si můj diplom (samozřejmě beze jména a data) mohou stáhnout na svou pracovní plochu a obdivovat ho každý den 😉. Ale vážně: pochybovače tohle asi nepřesvědčí a budou si myslet, že jde buď o práci Photoshopu (který mimochodem nemám) nebo že jsem vyfotila cizí diplom. Pro "věřící" tenhle akt nemá žádný význam.

Lhát o čemkoliv z mého života (včetně titulu) se mi příčí a díky svému svědomí si to nemohu dovolit. Nemíním se každé ráno dívat do zrcadla na nějakou nepoctivou mluvku. Moje "nedoktorské" vystupování je mým velkým plusem, právě tuto ODLIŠNOST na mně mají pacienti odjakživa rádi. Ano, jsem možná pro někoho trochu "praštěná". Ale znáte nějakého "normálního" MUDr., který vám na úkor svého času a pohodlí poskytne radu či ošetření nebo vás v případě "potřeby" vezme za ruku? Není žádným tajemstvím, že dotek ve správnou dobu je často tou nejlepší medicínou, svou přezdívku jsem nedostala náhodou.

Minimálně jedna osoba (Baruschka) ví, o čem mluvím. Ono někomu něco předat je mimo jiné DAREM PRO TOHO, KDO DÁVÁ. Takže ve finále vlastně nevím, kdo je víc obdarovaný, zda pacient nebo já.

Těm z vás, kteří mě mají rádi i s mými "odchylkami", z celého srdce děkuju. Věřte mi, že bez vás by to nešlo. Každá pozornost a podpora mi dělá radost.

Zdraví a hodně zdraví vám přeje


vaše MUDr. Dorka D.

https://1.bp.blogspot.com/-ailKkyLjGbE/WRSSDNCWE6I/AAAAAAAAA3A/KXMAwLNt7jo56lv8Tiba5SueqIug3_uCQCEw/s1600/diplom%2B%25C3%25BA_%25C3%25BA_zm_r.jpg

30 komentářů:

  1. No jejej... jak se někdo odlišuje od "normálního" průměru, hned je podezřelý a divný živel :-D
    Dori, jestli ty jsi praštěná, tak moc hezky praštěná.
    A vůbec, celou dobu, co znám tvůj blog, nepochybuji, že to srdce i titul máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš Meduňko, bylinko moje milá,
      ty jsi jedna z dalších osob, kterou mám moc ráda a pro kterou vlastně taky ještě píšu. Díky. 😊 Zachovej mi přízeň (a já si tě zas někdy natrhám 😉 😀).

      Vymazat
  2. Vždycky se najde nějaký šťourálek a věčný pochybovač, většinou ten, co toho v životě sám moc nedokázal, ale tohle mu jde, tam se cítí silný. Není snad tohle ta normálnost? Mám pocit, že takových lidí je stále víc a víc, ale zároveň vím, že se tím určitě nenecháš rozhodit a my ostatní si pro Tvé rady budeme chodit i nadále. Díky ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Evíku,
      díky za tvé díky. 😊
      Jo, jo, "normálnost" se dneska rozmáhá, jak houbičky po dešti. Asi by to chtělo trochu víc sucha. 😉

      Vymazat
  3. Jejda, tak tohle by mě vůbec nenapadlo...pochybovat. Já lidi na internetu stejně nedělím na ty s titulem a bez. Jsi fajn a to mně stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlčice,
      díky. 😊 Jsem ráda, že lidi taky nedělíš podle titulů. To je dnes už tak řídké, každý se ohání s kdejakým kusem papíru.

      Vymazat
  4. Milá Doktorko se srdcem na pravém místě. Známe se sice jen krátce, ale nikdy mě nenapadlo pochybovat. Zajímavá určitě jsi, energie kolem nás nepopřeme a Tvoje přezdívka je moc fajn. Panu Hnízdilovi fandím a k tomu, abych Ti věřila každé slovo nepotřebuji ani Tvůj diplom. Jsi mi inspirací, protože v Tvé virtuální přítomnosti básním a přinášíš mi radost, protože se v Tvé přítomnosti směju.
    A to jsi mi ještě ani neporadila, co mám dělat s tím tikem na pravém očním víčku:-)
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Henrietko,
      to je fakt, tvoje básnivé střevo už jsme "opravily", tak teď ještě tvoje neposedné ví(č)ko? 😀 Kdo ví, co to tam ukrýváš - možná něco chce vyskočit ven! 😀 😀

      Vymazat
  5. Že si z podobných reakcí vůbec něco děláš! Kdo chce, vezme si to dobré, co nabízíš, kdo nechce, zůstane u toho svého, to je jeho věc a právo. A že existují lidé, kteří nejspíš ve skrytu duše podezřívavě dumají i nad tím, jakou protekci (nebo snad diplom?) asi má Slunce, když smí takhle bez řádného výběrového řízení na všechny svítit, tomu se nedá zabránit. Mám takovou zkušenost, že levárnu vidí za vším hlavně lidé, kteří k ní sami nemívají daleko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, Čerf má ZASE pravdu! Ve všem... 😊 A hlavně ta poslední věta, ta sedí.
      Ono nemusí jít vyloženě o levárnu, ale o lidi, kteří jsou tak zvyklí "upravovat" si pravdu k obrazu svému, že už to ani nevnímají... A totéž pak očekávají i od druhých.

      Vymazat
  6. Tohle mi nedělej. Musela jsem si najít, co je to Hnízdil (pardon, kdo).
    A to se ti s tím fakt chtělo babrat ve Photoshopu? To bych se na to vyprdla, fakt jo. (samozřejmě to nemyslím vážně)
    Já tyhle věci neřeším. Nevěřící stejně nepřesvědčíš a blba nezmoudříš. Inteligence bohužel nakažlivá není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, byla to fuška, vždyť výsledek vidíš, ne? 😉 A člověče, zařídit, aby na okraji vykukoval ten koberec, stejný, jako na některých fotkách, to byl skoro neřešitelný problém! 😀

      Poslední tvojí větu by měli dát VYTESAT zlatým písmem! 😀

      Vymazat
    2. No, tak příště si nejdřív nafoť koberec jako pozadí a na něm to pak páchej :-D :-D. Nic složitého a neřešitelného :-D. Jenže ty seš doktorečko mejdlíčko. Než bys to dělala ve Photoshopu, raději vystuduješ školu. Lenochu jeden nekreativní :-D.
      Ale zanecháme popichování. Někdo kmene pitomiů by to snad mohl vzít vážně a jí se budu muset hanbou propadnout. Přeji, ať ti to píše a já mám co číst.

      Vymazat
    3. 😀 No, pro mě to nebyla vůbec žádná brnkačka, takže příště jedině Photoshop! 😀 Ale že se tenhle kmen v poslední době rozmáhá, co?? Asi před lety dostali přídavky na děti, no... tak jim stoupla porodnost - a teď to máme... 😀

      A teď z jiného soudku: založila sis Bloger kvůli těm problémům s komentáři?? Jsem se chtěla zeptat. 😊

      Vymazat
    4. Žádný doktorát není brnkačka :-D.
      Já ti ani moc neřeším hlupáky. Tam je to prostě jednou dané a nezměníš to, protože kde nic není... Já ale hodně řeším, pokud je někdo "mezza pippa". Ráda bych ti to přeložila, ale nevím jak. Je to takový ten aktivní pitomec, přesvědčený o své neomylnosti a zásadně se pouští do věcí, o kterých nemá ani páru. Ten ale nemusí být automaticky "intelect free", jen je prostě nepoužitelný v normálním životě. No a ti se fakt přemnožili. Tak nevím, buď přídavky, jak píšeš, nebo cena kondomů. Kdo ví. Ale je to pandemie. Jsou i tady :-D /ještě mě napadlo, že by to mohla být nějaká, na první pohled nerozpoznatelná, mutace viru zika/.
      Ad. Blogger. Co ti na to říct. Že mám bloggera jsem zjistila včera, když jsem ti šla psát komentář, tak jsemtam doplnila fotku a je to :-D

      Vymazat
    5. Mezza pippa - hezky popsáno, vím, co máš na mysli. Sama jsem na žádnýho takovýho aktivce nenarazila (naštěstí).

      Jo - sám se ti tam Blogspot objevil? 😀 To jsou ale kouzla! Hezký víkend, Lucísku. A pořád čekám na (tvůj) článek z ráje! 😊

      Vymazat
  7. Dorko, připomínáš mi jednu dětskou doktorku, o jejímž titulu a stejně i o tvém, jsem nikdy nezapochybovala. Byla mladá, věnovala se vedle té klasické i alternativní medicíně a hlavně věřila bylinkám. Pomohla spoustě dětí, včetně těch mých. Bohužel už není, zahynula při autonehodě v cizině, ale já si na ní občas vzpomenu a některé její rady a doporučení praktikuju na svých čtyřech vnoučatech. Když to pomohlo mým dětem, proč by to nepomohlo jejich potomkům?
    Se zlými lidmi se asi setkal každý. Zvykla jsem si i na negativní reakce tady na blogu, zvykla jsem si na to, že existují lidé, kteří razí jen tu svou pravdu a nepřipouští názor jiných. Dlouho jsem zůstávala skryta za svou SignoraA, než jsem našla odvahu odhalit křestní jméno. Dnes spousta lidí, se kterými jsem se tu seznámila, zná i příjmení, někteří i adresu. :-D
    Hlavně se nenech otrávit a pokračuj.
    Kam bychom chodili na bylinky? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,
      díky za tvoje, jako vždy, poučné a zajímavé pojednání. Přiznám se, že už bylo jednu chvíli namále, sešlo se toho prostě víc.

      Na bylinky bys chodila ven, jako do teď, ne? 😉 😀

      Vymazat
  8. Prosím tě, kde máš ordinaci, já bych také potřeboval vzít za ruku :).

    Dala sis práci s mazáním dat na diplomu, ale podle funkčních období funkcionářů a souběhu jejich funkcí by se to dalo vymezit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak, něco jsi provedl a tvoje žena už tě nechce? 😉 😀

      Já vím, ta jména na diplomu jsem zvažovala. A jestli se někdo s tím chce dát práci, tak prosím. Stejně nakonec k použitelnému cíli nedojde. Protože jinak bych to nezveřejnila.

      Vymazat
    2. Ne, ale takový lidský přístup pohladí i na duši a mohlo by to prozářit celý den :).

      Kdysi dávno jsme měli závodní lékařku a ta vždy ženy vítala starostlivou otázkou: "Tak co tě trápí, děvenko?" Říkali jsme jí děvenka. Ale nic tak hřejivého neměla pro muže. Ale byl jsem u ní jen u vstupní prohlídky, možná si jen nevzpomínám.

      Vymazat
    3. Jo, svítit jako Dukovany se ti zachtělo?? 😀 😀 To ne, pak bys svítil i pod peřinou - a zas by bylo na světě o maličko víc světelného smogu. 😀
      Kdybys měl tenkrát dlouhé vlasy, možná by i vlídné slovo ztratila. 😉

      Vymazat
  9. Já si víc než diplomu z vejšky cením diplomu majora Plota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si zas víc než plotu, cením toho, co je za ním. 😉

      Vymazat
  10. Chci i tentokrát komentovat, ale asi mi bude muset autorka blogu pomoct a dodat komentář prostřednictvím mého mejlu. Ale zkusím to:
    Nepochybuju, že jsi poučená a aktivní i v dalších oblastech, proto chodím nasávat tvoje moudra i verše i fotkování sem. A teď jsem zvědavá, jestli už "prorazím" množství ověřovacích obrázků, které se množí jako křečci. A to vím, o čem mluvím. Množí se, ale nepustí mně komentář k tvýmu článku ;-) Nějak dlouho se to točí, asi budu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heuréka! 😊 Kitty to dokázala! 😊
      Tak vidíš, to, že jsi tak hezky nazvala ty protivné obrázky (po křečcích), tak tě za to pustily sem. 😊

      Vymazat
  11. Hurá - hlásím, že mi komentář prošel! To byla rána, jak mi spadl kámen ze(se) srdce! Fandím ti a snad už mě tvůj nový blog bude brát

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No doufám, že jo! 😊 O tebe bych nerada přišla. 😊 Ale stejně zvaž, zda ti nemám založit kvůli pohodlnosti komentářů ten Blogger...
      Já vím, ž emi fandíš, tys můj Kittík milovanej. 😊

      Vymazat
    2. Už to funguje jak má, takže jsi mi asi udělala VIP komentářovou výjimku ;-)
      Jsi nedoktorská, to je fakt. Staráš se o nás a nemusela bys. Doteď mi to není jasný. Altruisti skoro vymřeli a každou radu už si nechají často platit. Proto jsi mi byla zpočátku "podezřelá" a ono mě tvoje odborné psaní dokopalo až k změně stravovacího režimu a nejen to. Díky tobě jsem poznala řadu potravin, které nejen prospívají, ale potěšilo mě, že i chutnají. A slouží třeba k rozpouštění mých hlenů (pardon, ale byl to můj letitý problém).
      Z nevěřících Tomášů si nic nedělej (a zjevně neděláš), nemusíš se obhajovat pořád dokola. Kdo čte tvoje články, pozná, že jsou prospěšné i pěkné - viz tvoje básničky. Nejsi jen "vědec", ale i všímavá žena, kterou vyburcují některé problémy k napsání článků na potřebné téma. Kittík tě teda zdraví a na brblouny se vyto ;-))

      Vymazat
    3. Tak já se teda na to ráno "vyto". 😀
      Jo, buď altruismus - nebo moje hloupost. 😀

      Takže slzovka dobrá? 😊

      Kittískovi přeju krésné sny. 😊

      Vymazat

Vážení uživatelé anonymního účtu, není kapka jako kapka. Jestli nechcete být ZAMĚNĚNI s jinými anonymními uživateli, uveďte prosím nějakou přezdívku. Jinak mi vaše kapky splynou v jedno nekonečné moře. 😉

Použijte prosím pole NÁZEV/ADRESA URL - a napište tam pouze svou PŘEZDÍVKU, pokud blog nemáte.

Pokud jste někdy nuceni klikat na obrázky (zejména zahraniční čtenáři), moc se vám za to omlouvám. V nastavení mám nastaveno vše správně... Jestliže KOMENTÁŘ NEJDE VŮBEC VLOŽIT, možná by mohla pomoci ZMĚNA INTERNETOVÉHO PROHLÍŽEČE.

DĚKUJI ZA VAŠI TRPĚLIVOST S VKLÁDÁNÍM KOMENTÁŘŮ. 😊