Mnoho starších článků najdete na mém původním blogu doktorka-se-srdcem.blog.cz, postupně je sem ale přesouvám. Všem se vám omlouvám za případně vzniklé potíže.

neděle 9. dubna 2017

Není kočka jako kočka

Dneska to bude o kočičkách. Strom byl bohužel zlomený, ale tím pádem také velmi dobře přístupný. Kočky a kocouři mě naprosto okouzlili. Slunce svítilo zpočátku tak akorát - prostě báječný den. Jestli mě přes noc políbí básnivá Múza, bude zítra k chlupaťáčkům i nějaký veršík (i stalo se, zde je důkaz a volné pokračování kočičí ladnosti 😉). Dneska mám nožky ušoupané od cest za motýly - jako vždy si ze mě dělali legraci a opět se mi jeden pokoušel přistát na hlavě... 😯

A teď už potěšte své oko... 😊

 kočičky strom

kočičky strom

kočičky strom

kočičky strom

kočičky strom







kočičky strom

Vše na proklik opět větší. Snad se mi alespoň zčásti podařilo zprostředkovat tu krásu i vám doma. Úspěšný start do nového týdne vám přeje Fi-Dorka. 😊 

17 komentářů:

  1. Ještě bych víc odclonil, aby bylo víc rozmazané pozadí a květy trochu vystoupily z obrazu. Jo, to je krása, o tom jsem celou zimu snil - a je to tu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře,
      já bych odclonila - kdybych měla foťák. Všechny moje fotky jsou z mobilu... 😊
      To, co říkáš - to je přesně to, co mi chybí.

      Vymazat
  2. Mooc krásní kočičáci s dlouhosrstými kožíšky. K pomazlení:-)
    P.S. Mobil mám taky, ale takovéhle fotky mi z něj rozhodně nelezou...:-(
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já se s nima taky mazlila, Henriet! Kočičky mi vynahradily malé zklamání z motýlů. 😊

      Zkus tedy někdy v budoucnu Samsung Galaxy (tohle je S II) - a taky nějaký program na úpravu fotek - já mám jen jednoduchý IrfanView, ale na odstranění namodralého zabarvení (intenzitu modré snižuju skoro vždy) a zvýšení kontrastu to stačí. A jak píšu výše, fakt to chce dobré světlo: ani moc, ani málo. 😊

      Vymazat
    2. Samsung S vlastním. Možná to bude tím, že fotky nijak neupravuji a nedbám světla:-) Děkuji za tip, určitě vyzkouším.
      Měj pěkný večer
      Henrieta

      Vymazat
    3. Tak to jsem Henrietko ráda, když to jde mně, tak to půjde i Tobě.
      Krásné sny - o krásných fotkách. 😊

      Vymazat
  3. Fidorečko, takové kočičky já taky můžu, zvlášť, když jsou celé chlupaté :-)
    Na to, že fotíš "jen" mobilem jsou fotečky velmi vydařené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Meduňko,
      díky za Tvoje milá slova. Chvála samozřejmě (po)těší (a někdy dokonce dvojnásob). 😊

      Vymazat
  4. Požádej pana Ježíška o fotoaparát, mohl by do tebe investovat, chtělo by to fakt foťák, jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíšek? Ten kluk ještě žije? 😉

      Já to zrovna konzultovala - a vypadá to, že bych potřebovala 2 rozdílné věci: něco na makro - a pak teleobjektiv - na ptáky (kvůli nimž mám důlek v noze). Takhle je někdy zahlídnu, ale nikdy nevyfotim. A pak bych chtěla, aby to nic nevážilo. No, tak nevím, ale zní to dost nereálně. 😀 Zlatí motýli, co se mě z 10 cm, kdy je fotím, neleknou - tedy někteří, ti odvážnější! 😀 Aspoň je ale můžu vyfotit. To ptáček na "pozor, vyletí ptáček", provede právě tenhle povel - a udělá frnk! 😊

      Vymazat
  5. Já tomu nerozumím, já jsem si kupovala fotoaparáty hlavně na focení kytek. Byla jsem pak na pár kurzech, ale jsem bohužel tupá a nebaví mě manuální nastavování, které pak dělá z fotky fotku, to je pro mě moc vysoký level, ale kdo to umí, pak fotí jako mistr, pár jich tu je takových je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá SimiBel,
      tak zrovna tohle jsem slyšet nechtěla... Protože by se mi snadno mohlo stát to samé... 😯 No, uvidíme. 😊

      Vymazat
  6. No je třeba si toto přiznat, při kurzech jsem se na ty lidi dívala, pomalu deset minut si na stativu ladili fotoaparát, manuálně nastavovali a když jsem viděla výsledky,neuvěřitelné.
    Ta, měla každá fotka při prezentaci duši a kouzlo , vše bylo do posledního puntíku vyladěné.
    Když pak vidíš takové výsledky, je to hanba,já to necítila, navíc mě to manuální nastavování fakt nebaví.
    Držím ti moc palce při výběru.

    OdpovědětVymazat
  7. Podívejte, ženičky. Neplačte nad fotkama z mobilu. Já mám foťák a co mi z něj leze taky není nic moc. Kdybych neměla Irfan, tak... Foťák Samsung jsem si kupovala pro blogování, abych nebyla závislá na stahování obrázků z netu nebo z Gúglu. Ale ani foťák ani Irfan mi z krásnýho západu slunce neudělá reálnou fotku.
    Buďme rády, že máme aspoň to, co z toho leze. Poznat to je, tak co
    Zato Dorčin mobil umí motýly, to jsou drahokamy. Samozřejmě, s dírou v noze, chápu.
    Zdravím vás všechny a přeju pohodové velikonoční svátky s foťákem nebo s mobilem v pohotovosti ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😀 Kitty to zas rozsekla. 😀 A připomněla jsi mi, že si kvůli motýlům chci zítra koupit černé pivo, jestli bude.

      I tobě Kitty hezké Velikonoce. 😊

      Vymazat
  8. Tyčinky mně připomínají masožravé rostliny rosnatky.
    Jestli to nebude těmi řečmi o půstu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně jo. 😊
      A půst dodržuješ, nebo jen ty řeči? 😉

      Vymazat

Vážení uživatelé anonymního účtu, není kapka jako kapka. Jestli nechcete být ZAMĚNĚNI s jinými anonymními uživateli, uveďte prosím nějakou přezdívku. Jinak mi vaše kapky splynou v jedno nekonečné moře. :-)

Použijte prosím pole NÁZEV/ADRESA URL - a napište tam pouze svou PŘEZDÍVKU, pokud blog nemáte.

Pokud jste někdy nuceni klikat na obrázky (zejména zahraniční čtenáři), moc se vám za to omlouvám. V nastavení mám nastaveno vše správně... Jestliže KOMENTÁŘ NEJDE VŮBEC VLOŽIT, možná by mohla pomoci ZMĚNA INTERNETOVÉHO PROHLÍŽEČE.

DĚKUJI ZA VAŠI TRPĚLIVOST S VKLÁDÁNÍM KOMENTÁŘŮ. :-)