Mnoho starších článků najdete na mém původním blogu doktorka-se-srdcem.blog.cz, postupně je sem ale přesouvám. Všem se vám omlouvám za případně vzniklé potíže.

pátek 14. dubna 2017

Motýlí velikonoční přání

Vaječné svátky ve víru se točí,
sluníčko jiné kraje hřeje,
i přesto vám Dorka s motýly,
pohodové Velké noce přeje.



Ať se daří vše,
co v tlapkách máte,
štěstí nečekané,
všude kam se podíváte!

Jemu, tobě a tobě taky
zdraví ať nám pěkně klíčí,
kdo snad někdy problém by měl,
zažene ho petrklíči!

A když by byl petrklíč snad
na někoho krátký,
počká chvíli, zázrak přijde
- třeba příští svátky. 😊

Zatím moje jediná babočka kopřivová ve společnosti pavího oka.

A tohohle motýlka, paví očko, jsem pracovně nazvala motýl Trhan a vagabund - asi je orvaný životem...  😯
 .
A ještě jednou motýl Trhan, ten, jako jediný, měl se mnou trpělivost. 😉


.
Jinak: Motýli jsou z minulého víkendu, na moje i jejich křídla je teď holt zima. 😉

29 komentářů:

  1. Vejce čili ovum
    naslouchá tvým slovům
    Raduje se velice
    bude z něho kraslice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TlusŤjochu!
      Ty jsi prostě geniální! Já sice vím, že ovum je vejce, ale takhle pěkně to použít do veršů, to by mě asi nenapadlo. Máš můj obdiv. 😊

      Vymazat
    2. to je ala "makaronská píseň" viz Seď, vem přišel mistr Ypokras / de gratia divina / nenieť horšieho v tento čas / in arte medicina //

      Vymazat
  2. Tahleta křídla motýlí,
    zvednou se k nebi za chvíli.
    Nejdříve Tobě však pózovala,
    aby všem radost udělala.
    Přesto, že na křídlech chybí pel,
    motýlek šťasten odletěl,
    popřát nám poklidné svátky,
    s přáním ho k Tobě, posílám zpátky.

    Krásné Velikonoce
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Henrietko,

      Díky za báseň,
      co jsi pro mě složila,
      je nádherná
      a moc se mi líbila. 😊

      Vymazat
  3. Velké a hlavně dlouhé jsou NOCE s šikovným milencem, Dori!!! S motýli je to je čumenda.
    Přeji ti, kočko, klid, pohodu, úsměv a hlavně, pořádnou nálož lásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak počkej SimiBel,
      přeješ to mně - nebo sobě?! 😉 Díky za originální přání. 😊

      Vymazat
  4. Hmmm, pořád nic, tak zkusím přidat komentář do třetice všeho dobrého. Jen už jsem ho v mezidobí zapomněl. Aha, myslím že to bylo: Takhle nějak si představuju řádné motýlokvěté rostliny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Čerfe,
      Ještě, že máš tak velkou trpělivost. 😊 To mě mrzí s těmi komentáři - v tomto ohledu je to tu podobné, jako na Blog.cz. Nezlobí tu ale obrázky (pokud nejsou nahrané na Blog.cz 😉) a mohu mít texty daleko delší, což je pro mě důležité, jsou tu štítky, vyhledávání atd.

      Tak vidíš, motýlokvěté jsem si takhle pěkně nikdy nespojila. 😀

      Vymazat
  5. Krásný fotka a krásná báseň.
    I Tobě krásné velikonoční svátky přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Kosatečku,
      díky. Těším se, až zas pokveteš. 😉

      Vymazat
  6. To není motýl trhan, to je matka rodu. Ukrytá zimu přečkala, naklade vajíčka a zhyne. Je to smutné, ale uvidíme motýly nové, jiné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Hanako!
      Tebe tu moc ráda vidím. 😊 Taky si myslím, že je to motýl, co přezimoval. Třeba se ti noví motýlci nebudou tolik bát mobilu - a já se nebudu muset tolik honit. 😊 Dneska jsem jim hošanům koupila černý pivo! Budu pro ně vařit s cukrem motýlí lízátko a doufat, že přiletí. Ale vypadá to dle počasí až na příští víkend... A ať si zkusí nepřiletět! Pivo nepiju, je to koupené jen kvůli nim, tak by se pak měli činit a místo na mou hlavu letět na to pivo! 😀

      Vymazat
    2. Pivem se prý dobře hubí vosy, včeličky ho rády nemají. Motýlům chutná?

      Vymazat
    3. No doufám, že jo. Budu to zkoušet poprvé. Vaří se to z piva, medu (nebo cukru), jablek či hrušek, taky se tam ještě přidává pak i droždí - musím si to ještě přečíst a vyhledat i jiné zdroje. I když, je to myšleno na letní noční motýly, tak kdo ví... 😊

      http://motyli.kolas.cz/clanky/zkvasene-ovocne-vnadidlo.htm

      Vymazat
  7. Něžné verše napsané s vtipem, doplněné fotkami motýlů jsou takovým paprskem do všedního života. Jen to pomyšlení, že by tomu bylo u lidí jako u motýlů mne trochu mrazí. Kdybych měla po prvním dítěti zemřít...mnohá žena by si rozmyslela, jestli dítě porodí a lidský rod by patrně vymřel. To motýli o tom nepřemýšlí. Vzpomenu si přitom na divadelní hru, kdy Jepice hodně dlouho vykřikuje - já se rodím, pak se rozletí do světa najít si lásku a po naplnění životního úkolu umírá. Čapkovo Ze života hmyzu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi Růženko takový moje něžný sluníčko, viď? ♥
      Víš, že jsem tohle známé Čapkovo dílo nečetla? Asi bych to měla napravit... 😊
      Většina motýlů v mírném pásmu žije kolem 1 roku, což není tak strašné (oproti jepici 😉).

      Vymazat
  8. Krásné, dík a ať se daří a nejen o Velikonocích i tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Opičko, snad se tím budu řídit. 😉

      Vymazat
  9. Ti dva motýli dohromady jsou nádherní a záběr neuvěřitelný, ten bys měla poslat do fotografické soutěže.
    Dorko, užij si Velikonoce, tyto a pak i příští :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Miloši. To je od Tebe velkorysé, že mi dopřeješ i ty příští... 😉
      Mimochodem, ten záběr vznikl tak trochu náhodou - rozlítli se - a zas sedli - a já se k nim připlížila - a udělala cvak! 😊

      Vymazat
  10. Tak to vidíš, já mám za sebou jednu motýlí noc :-)
    Zimovali u našich v ložnici. Tedy, my téhle ložnici odjakřiva říkáme "mušárna", protože tam zimují mouchy z celého kraje. No a už i ti motýlci...
    Mamka se sice snažila je před naší návštěvou "uklidit" ven, ale stejně mě ráno budil pleskot motýlích křídel o okenní sklo...
    Dorko, tam by se Ti líbilo...
    Je tam tolik krásy na focení a tolik krásy na poslouchání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Baruschko,
      no líbilo, líbilo - kdybys vzala mobil do ruky - a vyfotila to! 😉
      Určitě užíváš Velikonoce - a chystáš síly na další hezký článek (nejlépe s fotkama 😉).

      Vymazat
  11. Krásné přáníčko! :) A motýlí krasavci nemají chybu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jitulko,
      jen kdyby nebyla taková zima... Kde teď chudáčci jsou...😯

      Vymazat
  12. Wow, tak to je krása nebeská. Moc krásné fotečky motýlů.
    Krásný víkend
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko,
      vždyť zrovna u tebe je pořád nějaká "krása nebeská". :-) Děkuji za přání, snad už se daří líp. 😊

      Vymazat
    2. :o) Čím víc krásy, tím je lépe všem. Když každý přispěje troškou, bude radostněji a šťastněji na světě. Však víš, jak to funguje...
      Katka ♥

      Vymazat

Vážení uživatelé anonymního účtu, není kapka jako kapka. Jestli nechcete být ZAMĚNĚNI s jinými anonymními uživateli, uveďte prosím nějakou přezdívku. Jinak mi vaše kapky splynou v jedno nekonečné moře. :-)

Použijte prosím pole NÁZEV/ADRESA URL - a napište tam pouze svou PŘEZDÍVKU, pokud blog nemáte.

Pokud jste někdy nuceni klikat na obrázky (zejména zahraniční čtenáři), moc se vám za to omlouvám. V nastavení mám nastaveno vše správně... Jestliže KOMENTÁŘ NEJDE VŮBEC VLOŽIT, možná by mohla pomoci ZMĚNA INTERNETOVÉHO PROHLÍŽEČE.

DĚKUJI ZA VAŠI TRPĚLIVOST S VKLÁDÁNÍM KOMENTÁŘŮ. :-)