Skoro všechny články již jsou ze starého blogu doktorka-se-srdcem.blog.cz přestěhovány (a na těch pár zbylých "čekatelů" je v příslušné rubrice vždy uveden odkaz). 😊

pondělí 10. dubna 2017

Kočičí rodina

Nejvyšší si nebe šmolkou obarvil,
nahoře se mozol usmíval,
jednu vpřed a s druhou vzadu baletit,
pohyb přece zdraví prospívá!

Motýlí srdéčka pro mě nebila,
dřep a klek mě zmáhal hodinu,
otřelo se o mě ale štěstí jiné,
padlý strom mi dal svou rodinu!

kočičky strom


Kočičky, koťátka, žlutí kocouři,
z kmenu padlého tam na mě mrkali,
to vám ale bylo chloupků z kočičáků,
- je čas, abyste dávku svou dostali! 😉

kočičky strom

kočičky strom

kočičky strom
kočičky strom

kočičky strom
Pro ty z vás, co neviděli 1. část (Není kočka jako kočka), zde mám odkaz. 😊

A teď něco zcela mimo mísu: Chcete vědět, jak je to AKTUÁLNĚ s obsahem arzenu v rýži? Díky čtenářce Marii jsem doplnila do staršího článku čerstvé informace z časopisu dTest. Pro rychlé hledání stiskněte CTRL a současně F - a do okénka, které se dole ukáže, vepište "obsah arzenu".

29 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Milá Opičko,
      díky. 😊 Prozradím Ti jedno malé tajemství:
      focení je hlavně o dobré náladě - a pak k tomu člověk potřebuje (když má jen mobil jako já), správné světlo. Nic víc v tom není. Bez té správné nálady to jsou jen obrázky, ale není za tím "duše".

      Vymazat
    2. Popřípadě ještě pěkné modelky...

      Vymazat
  2. Fredy Kruger

    " Má chýše je ze všech nejvyšší,
    neb na kopci bydlím, - tam ve výši !
    Slunko mi svítí nad domem,
    vůkol vše smrdí tu ozonem !

    ... Kdysi jsem na balet, lákal tu děti " ...

    Muž zkouší, zda půjde mu zabaletit ....
    ( Pohyb přec zdraví prospívá ? )
    Nejde to ! pouze se zakýval
    a padl na držku !... starý děd !

    " Nelze už pomýšlet na balet !"
    ( Ferdynantt Bymbass jest lidojed )
    hovoří ( jak leží na tlamě ):

    " Dřep a klek, též balet, zmáhá mě !
    v hliněných nohou jsem obr "...

    Muž zuby má jako bobr,
    ač stár je... i nehty mu zarůstají
    jedině zuby mu dorůstají !

    ...vleže teď přemítá hodinu :

    " Už vím, jak zabiji rodinu !!
    jak ležím, tak hnedle vedle,
    vzrostlá se vypíná jedle !!
    do toho ! do práce... ku ďasu
    Knedlíky udělám ku masu "

    Již poklek´ a dal se do hlodání !
    ... hlodal takto až do svítání,
    námahou zrudl, jak krev se v něm pění
    do ranního hlodal až... kuropění !
    Když slunko vylezlo časně zrána,
    jedle kol dokola ohlodána !
    ... jen a jen ... jen a jen padnout !
    muž nestačil ruce si zamnout,
    když v jitru mlhavém, svítajícím
    kráčí sem rodina !! výletníci !

    Lidojed zatlačil !! ... jedle...
    padla !! však bohužel, VEDLE !!

    zachrochtal : " Všecko jest v hajzlu !
    ... což když je klackem majznu ??
    zkusím to ... klacek - kyj uchvátím
    a všecky je ku smrti umlátím !

    ... muž klacek vzal, aniž jej zvednul,
    námahou zaprděl... zhebnul !!
    Zbytečně včera si nabrousil nůž !!

    ... což jestli nezemřel, dobrý ten muž ??
    však ráno pryč, máme tu poledne,
    lidojed leží, - se nezvedne !

    nu... a pak uteklo odpoledne ,
    chlápek tu leží furt, aniž se zvedne!
    ... když v noci jej ozářil úplněk,
    je vidět, že mrtwý je úplně !

    Povídali mi naši,
    že v noci tu na kopci straší

    Olda Mrdtt s Gustáwem Prokoukem
    místu se vyhnuli obloukem !


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Fredy,
      Tys měl nějakou divokou náladu a napsal jsi veršovaný horor! 😯 Co takhle zkusit příště něco jemnějšího? 😉
      Díky za Tvůj komentář. 😊

      Vymazat
  3. A před sluníčkem kocouři
    lenivě očka přihmouří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocouři přivírají očka,
      když v tu ránu ocasem zavrtí kočka.
      A kocouři maj po spaní.
      Myslí jen na jedno. Na hraní.
      😉

      Vymazat
    2. Na takové hrátky
      prolezou i vrátky.

      Vymazat
    3. Jo - a pak se nechtěj
      vrátit zpátky! 😛

      Vymazat
  4. No ale to ti tedy ten mobil dobře fotí, já vidím i krásné a syté barvy, a jak jsou ty kočky ostré!

    Já su celá bolavá, fakt nepřeháním, dělá mi problém i cvakat na klávesnici, asi zase ta borelioza?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Opičko,
      Jak jsem včera psala, dobře to vyfotit je základ (díky světlu se vždy nepovede). A pak nastupuje moje práce s IrfaView - kontrast, sytost barev a často i barvy samotné upravuji (hlavně modrou musím velice často tlumit, to ten mobil prostě dělá). Když je to ale špatně nafocené, tak to prostě v tomhle jednoduchém prográmku neupravím, ani kdybych se na hlavu postavila... Takže tak. 😊

      Je mi moc líto, Opičko, že tě to pořád trápí... To si piš, že je to pořád LB... Já ze strachu z ní nechodila leta do lesa - poznala jsem totiž hned několik lidí jako jsi ty, s následky lymeské boreliózy... Ale nevzdávej se, když nepomohla štětka, zkus jiné byliny. Tak ať se ti brzy vede líp... 😊

      Vymazat
  5. Zálibně očkem tu spočinu,
    Dorka zas bezvadně fotila.
    Rozkošnou kočičí rodinu,
    já bych ty kočičky hladila...
    :)A tvoje básnička je krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje Meduňko milá,
      chválu jsem si zas vysloužila?
      Ty umíš potěšit člověčí duši,
      do slov ráj poskládáš pro moje uši.

      Vymazat
  6. Páni, jsem si snad ani nikdy nevšimla těch pestíků, co tam jsou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že takhle krásný vybarvení jsem taky ještě nikdy neviděla? 😊

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Simčo, je. A je mi líto, že ta láska odkvete...

      Vymazat
  8. Nádherné jarní fotečky a krásné verše :). Jaro je určitě rádo, že tě má! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ji Hei,
      Děkuji. Nevím, já jsem asi radši. 😊

      Vymazat
  9. A teď bude doma překočičkováno. :-) Ano tak, u fotek není hlavní nějaké znalosti, ale hlavně duše kterou člověk do toho dává, to co má v té chvíli v sobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doma překočičkováno není. Já od doby, co vnímám energie, mám problém trhat květinky - a to třeba i koriandr na vaření. 😀 Ale je fakt, že ten strom už vlastně napůl nežije...

      Vymazat
  10. Nádherné fotečky a krásné verše. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucie,
      jsem moc ráda, že se líbí - to jsme minimálně 2. 😉

      Vymazat
    2. Líbí se to nejmíň třem. I mně. Kočičky fotit mě nenapadlo a asi by to tak nedopadlo. S Irfanem jsem taky kamarádka, ale na kočičky by asi neměl. Povedlo se vám všem veršování i chvála, dokonce se objevil exot Freddy se svým viděním kvetoucího stromu ;-) Hezký zbytek neděle

      Vymazat
    3. Milý Kittíku,
      možná, že když budeš lovit mňoukalky na správném stromě, tak ti pak IrfanView pomůže? 😉
      Jinak, moc hezky jsi zformulovala větu o Fredym a jeho vizi kvetoucího stromu. 😊

      Vymazat
  11. To je ale nádherně roztomilé veršování navíc ve spojení s obrazovými doplňky. A ten Fredy (?) - no... škoda slov. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Lukáši,
      nevím, kolik Fredyho básniček už jste četl. Myslím, že většina z nás má Fredyho dost v oblibě - a já třeba považuju za čest, že ke mně Fredy někdy zabrousí. Občas to přežene - ale proto ho nebudu mít o nic míň ráda. 😊 Napsala jsem mu tam svůj názor - a doufám, že mě pro ta slova nezatratí. Bylo by mi totiž líto, kdybych jeho veršíky na svém blogu už nevídala... 😯

      Vymazat
  12. Mám ráda kočičky i tyto vyfocené. Když jsou doplněné veršíky, připadají mi ještě něžnější. Takže, ty fotíš duší, jinak to nevidím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, Růženko,
      někdo má na focení foťák - a jiný se musí spokojit s duší. 😉 😀

      Vymazat

Uveďte prosím nějakou přezdívku (pole NÁZEV/ADRESA URL - stačí vyplnit jen přezdívku). Jinak mi vaše komentářové kapky splynou v jedno nekonečné moře. 😉

DĚKUJI ZA VAŠE KOMENTÁŘE. 😊